fredag 10 september 2010

:: Våran tigertämjare ::

Som vanligt när jag är på scrapträff får jag inte jättemycket producerat i scrapväg:) Men jag samlar desto mer inspiration och myser socialt! Hursom på Scrapgalens senaste träff gjorde jag en lo till SWE och påbörjade denna. Valde ut papper, foto men sedan blev det inte mycket mer. Någon dag senare kom denna till och jag bara tokgillar den! Visst är det grymma färger!

Viggo sitter på en Tiger och morrar, ja han ser ut så då, i Parken Zoo Eskilstuna. Jag har använt papper från Imaginisces Splash och Lily Bee. Blommor och dekos från Prima.
Blomrankan och den überlyxiga blomman är nya Primor medans de turkosa är gamla favoriter!
Egentligen är den nästan för mycket denna blomma men den är bara sååå läcker och sååå perfekt här! Jag har köpt mina från Scrapgalen!

Denna font gillar jag massor i glitter. Den har jag köpt hos Jenny på Pion. Finns i en snygg röd också. Och så favoriterna bland alfas nämligen minialfas i turkost!
Den söta lilla elefanten från Prima har jag fått av Helene i present och den kunde ju inte vara sötare! Har sparat den till det perfekta tillfället!
Hoppas att ni tyckte om min lilla Tigertämjare! Snart är det dags för ny träff i Enköping och mässa i Karlstad! Undrar om man någonsin kommer att tröttna på detta? Tror inte det!
Många kramar!

4 kommentarer:

Pyzzlis sa...

En sån helt underbar LO. Du har verkligen fått ihop den perfekt med färger och upplägg. kanon helt enkelt.
/Jenny

NB sa...

Åh så fint! Verkligen detaljrik och härliga färger!

Sussie sa...

Så fin den vart!!!
Gillar färgern skarpt.
Sussie

Julia sa...

mycket snyggt! blommorna är fantastiska, och nej man kommer nog aldrig tröttna =)