måndag 15 november 2010

:: Jag har fått en fin award ::

Jag har fått en jättesöt Award av duktiga Chruss! Tack snälla!!!!




Här kommer reglerna:
1. Tacka den du fått awarden av.
2. Kopiera awardbilden till din blogg.
3. Berätta 3 saker du tycker om att göra.
4. Sänd awarden vidare till 5 goa människor som du tycker förtjänar det.



Nu ska jag berätta om tre saker som jag tycker om att göra!!!
1. Jag älskar att bara vara med Viggo! Se hur han utvecklas, hur glad, trygg och positiv han är! Han pratar oavbrutet och suger i sig ord som en liten dammsugare! Viggo gör mig lycklig och ger mig energi!!!
2. Jag tycker om att scrappa! Va!!! Vilken chock:) Att få krypa in i min Scrapstudio och bara frossa i papper, färger och dekorationer! Detta rum är mitt lilla dockskåp. Här kan jag sortera, organisera och härja fritt precis som jag vill! Processen med själva skapandet är viktigare än resultatet för mig!
3. Jag älskar att hänga med min man! Fortfarande efter 18 år tillsammans är det den bästa tiden! När vi gör små resor ihop, fixar i trädgården eller bara myser i soffan! Love U!!!



Och så till det svåraste av allt - att lämna den här vidare till fem stycken. Denna gången blir det fem kortmakare då Chruss är en enastående kortmakare!

LillNettan
Petraso
Petra/Paradise
Malin/MajaMelon
Scrapkatten

Ni är fantastiska tjejer!!!!!

4 kommentarer:

Erica sa...

Åh vad glad jag blir över den fina awarden, även om jag är hopplös på att ta emot dem, får se om jag kommer ihåg det denna gång!

Vet du vad, dien (Magnolias) köpte jag efter att ha sett dina alster med den på, du fick till blommorna så fina med den! Du inspirerar massor!!

Många kramar, Erica

Lillnettan sa...

Åh, tusen tack sötis! <3

Petra/Paradise sa...

TUSEN TUSEN TACK SÖTASTE DU!!!!!
Du gör mej glad!!! <3

må gott stumpan!
KRAM Petra

Petraso sa...

Tusen tusen tack syrran!!!!!