lördag 20 november 2010

:: Julkort med Pink Paislee ::

Scrapgalen har verkligen mycket fina julpapper! Dessa har kommit in från förra årets kollektion och är verkligen snygga! Jag gillar kombinationen av det isblåa, beige och det riktigt mörkt röda!

Jag har använt en MS kantstans i två lager och klippt ut granen, cirkeln och rutan från ett av papperna. En sidenrosett kan ju aldrig bli fel!

Den fina granen pyntade jag med helt underbara miniknappar som precis kommit till butiken! Ett måste ha liksom:) Pynta blommor eller strössla din layout med dem!

Idag skall förhoppningsvis min nya SCRAPSTUDIO bli klar!!!! Tänker ändra namnet till Studio från hörna då jag får plats med fyra scrappare nu:) Lovar att fota när allt är klart!

Många kramar!

7 kommentarer:

Maiden sa...

Läckert kort - gillar åxå färgkombinationerna!
Å scrapstudio... det låter det!! :-)
Kram

Lilo sa...

Va?? Fyra stycken?? Då kan jag och Cilla och Molly komma samtidigt och pyssla hos dig! Wohooo! Vad kul vi ska ha!!!

Pysselfröken sa...

Supersnyggt kort.Pappren är jättefina. Önskar att jag också fick till så snygga rosetter. trevlig helg. Kram

MissMian sa...

Vilket underbart kort! Och jag skulle gärna ha en scrapstudio!

Petra/Paradise sa...

Toppenläckert gumman!!! :)

Sött med granen och dess "grankulor" :D

Fortsatt trevlig helg!
Kram Petra

Unknown sa...

Tack söta goa för awarden!! =D Underbara alster du har gjort i senaste inläggen!! Jag kikar faktiskt in titt som tätt när jag har lite tid, men det är sämre med att kommentera...så du inte tror att jag har gått i ide ;P Men den 1a ska jag få operera högerhanden!!! Weehooo säger jag bara!!

Stooor Kram på dej vännen!!

Sindra sa...

Snyggt med blått och brunt ihop! *gillar*