torsdag 18 november 2010

:: Tokhärliga Hoopla från Glitz ::

Om du besökt min blogg förut så vet du att jag är lite svag för turkosaktiga färger ihop med rött. Glitz nya Hoopla går väl kanske lite mer åt det gröna än turkos men det finns ett stänk av det i hur som:) Som en cool kontrast använde jag rött på denna layout! Scrapgalen har tagit hem massor av papper och dekorationer från Glitz så kika in i butiken!

Den här layouten scrappade sig själv på något skumt sätt! Jag började måla med Studop färg i Classic Teal, stämplade med textstämpeln från Glitz och så byggde jag vidare med Overlays, Rub-ons, Stickers osv. Jag hade skitkul helt enkelt! Och resultatet gillar jag massor! Layouten handlar om Viggos passion för bilar! Denna finns ute på landet hos farmor och farfar!

Här har jag delat på en Overlay ram och satt lite blommor och bling vid den.

Knallröda Thickers finns också hos Scrapgalen. Metallic Rub-onen är vekligen metallic! Tokläckra! Riv av lite bitar och fäst lite här och där för lagom slarvig effekt!

Den lilla Ägg gubben är väl en Amerikansk sagofigur? Han var så söt så han fick sitta och dingla med benen på en stickers cirkel.
Ha det gott goa besökare! Kramar!

4 kommentarer:

Annelie sa...

Skit snygg!!!

MissMian sa...

Wow!!!! Älskar den!

ScrapMyran sa...

Hello darling - long time no see! Råläcker LO måste jag säga! Saknar dig men vi ses väl på julmyset?

Petra/Paradise sa...

Underbart fint och superhärliga färger!! Snyggt med turkost och rött ihop :)

Du får alltid till detaljerna så fint!

Trevlig helg gumman!

KRAM Petra