måndag 14 februari 2011

:: Kärlek ::

Idag är det alla hjärtans dag och jag vill sända lite kärlek till er alla!

Ni som besöker min blogg och ni som ibland lämnar små tassavtryck efter er! Jag blir bubblande glad att det faktiskt är någon som gillar det jag gör! Kärlek till er!

Mina underbara och generösa DT mammor! Tack för att jag får förtroendet att jobba med material från er. Ni ger mig skaparglädje! Kärlek till er!

Mina härliga och kreativa Design Teams vänner! Ni inspirerar mig massor! Kärlek till er!

Min färgsprakande familj och mina goa vänner! Tack för att ni finns! Kärlek till er!

Så till de som jag älskar mest här i hela världen! Mina två underbara killar, ja du också såklart Molle, Anders och Viggo!

Ni är de finaste som finns! Älskar er!

Att min lilla skrutt är glädje, lycka och kärlek personifierad råder det inga tvivel om! Mamma älskar DIG Viggo! Alltid och oavsett vad!

Kärleksfulla kramar från mig!

4 kommentarer:

Lilo sa...

Kram från mig på hjärtedagen! =)

Mahlin78 sa...

Kram tillbaka på ♥-dagen :-) Åh tack för all inspiration du sprider!

Petra/Paradise sa...

ååh!! Kärlek till dig med vännen!!!

KRAMAR Petra

<3

Lilla07an sa...

Tack! Skickar lite kärlek så här "dagen efter" tillbaka till dig. Kram /M