söndag 13 februari 2011

:: Skapat mera med Circa 1934 ::

Idag blir det en layout skapad för LScrapbooking med papper från Cosmo Cricket! Kanske i lite ovanlig stil från mig då inte en blomma syns så långt ögat kan nå! Men ibland gillar jag att köra i en helt annan stil! Inga sömmar heller:) Men härliga färger och mycket kontraster!

Viggo var så lycklig när han fick en ny vintermössa så jag var tvungen att spara det minnet!

Till Circa 1934 finns det ett stickers ark och här har jag använt en Tag från det. Thickers i Tomato red finns också hos LScrap.

Den svarta stickersramen klädde jag med papper och pyntade en stickers fras med halvpärlor.

Baksidan av en Prima förpackning fick bli en dekoration!
Hoppas att ni har en bra helg och att ni inte blåste bort i snöstormen! Många kramar!

3 kommentarer:

Maja Stokk / eyovine sa...

Cool =).. men ovanlig för att vara du ;)

Kramiz Maja

NB sa...

Snygg LO! Kul att variera sig ibland! kram!

Helena sa...

Du är så duktig vännen.=)
Tack för den fina kommentaren på min blogg.
Det har varit en jobbig tid med mycket oro men nu hoppas jag att det är över.
Ha en mysig kväll!
Kram