torsdag 17 mars 2011

:: Sagan om våren goes vinterblått ::

Detta undebara blå pappret från Pion Design påminner mig lite om en vinterhimmel med rimfrost i kanterna. Jag tycker att det är toppen när man kan använda papper till både sommar och vinterfoton. Jag valde att lägga till lite brun/beige toner till mina blåa.

En ganska enkel layout för att vara mig känns det som. Även om det är flera lager papper, halvpärlor och lite dekos så känns den avskalad? Och looki, looki inga blommor:) Jag kan faktiskt scrappa utan, ibland!

Mörkt inkade kanter får alla lager att synas lite bättre. Snöflingorna är två olika MS stansar. Den stora fina fick jag av världens bästa make i julklapp. En favorit är bruna halvpärlor som jag borde köpa fler av!

Titeln är filt Thickers som jag gillar ihop med spetsen. Och så minialfas från Jenni Bowlin. Fotot föreställer Viggo på julafton när han får låna Maltes nya fina hatt. Gissa om han var stolt?

Kramar!

3 kommentarer:

Christin aka Umenorskan sa...

Jättesöt layout !!

Julia sa...

hej hej
du har så mycket fint i bloggen, skulle vilja komma i kontakt med dig via mail för jag har en fråga :) om du vill, hör gärna av dig till mig på tulle04@gmail.com

Theresa/Pysselgumman sa...

Alltså, oj vad jag gillar denna! Superfint, Vännen!