tisdag 26 juli 2011

:: Altrat en hink ::

Min nya scrapguru Christy Tomlinson har en skoj utmaning i Scarlet Lime bloggen. Denna hinken har stått ett tag och väntat på ny kostym. Nu tänkte jag att den skall få ett innehåll av Badanka, Skumbad, Tvål och Tvättsvamp som present till en liten tjej. Jag har använt spillpapper så det känns riktigt miljövänligt!

Over at my new scraguru, Christy Tomlinsons, Scarlet Lime blog they having a fun challenge. Use something you were about to throw away. I used this old can from Prima. It will be a gift to a cute girl and will contain a Rubberduck, Bubblebath bottle, a spunge and a soap. I also used scraps of paper so it´s good for the envirement too:)


Jag stansade flera lager och lekte med lite roliga färger.

För att få den härligt flickig knöt jag två stora rosetter på var sida.

Ovanpå locket lekte jag med flera lager av vikta blommor och en söt gul anka.

Och så en liten närbild!

4 kommentarer:

Cilla sa...

Aaah så söt:) Härliga glada färger. Kommer att bli hur kul som helst för flickan att bada! Kram

Christin aka Umenorskan sa...

Superfin, hon blir nog glad för presenten.

hannahoj sa...

Wow helt underbar :) Jättefin färgkombo!

Becca sa...

Vad fin!
Det är en hink jag blir glad av med alla de färgerna.