torsdag 28 juli 2011

:: Maja Design möter Lili of the valley ::

Jag är redan tillbaka med ännu ett kort skapat med papper från Maja Design! Bloggen är ju försatt i lite semestertempo som ni kanske märkt. Men lite då och då ploppar det upp lite nyskapat så kika gärna in ibland! Era rara ord betyder så mycket!

Detta kortet är jag riktig nöjd med! Trots att jag inte använt en enda blomma? Men jag gillar alla lager av papper som jag lekt fram med hjälp av olika kantstansar och dies. Ännu en Lili of the valley stämpel fick pryda mitt kort.

Raringen är färglagd med Distresser och stickles. Glitter kan ju aldrig vara fel!

Denna effekten blev jag lite extra nöjd med. Har stansat kanststansen från två håll så jag fick ett band och sedan satte jag samma papper under. Med lite sömmar känns det riktigt lyxigt!

Som så ofta har jag använt rub-ons från Melissa Frances. Petra på Scrapgalen har nog Sveriges största sortiment av dessa och DET gillar jag!

2 kommentarer:

Mahlin sa...

Du har så rätt.. glitter kan ALDRIG Vara fel .. hihi..

och ja.. hehe du är så uppmärksam söta du ;) klart ja sms:ar o pysslar samtidigt..

Min modeling paste har torkat..=O så nu använder ja bara gesso. Har en stor burk från Galeria (nästan slut)

Becca sa...

Sååå snyggt!