fredag 12 augusti 2011

:: Till en 50 åring ::

Semestern börjar lida mot sitt slut och på onsdag börjar Viggo på dagis igen. Sista dagarna har tiden gått fort men det känns faktsikt som vi varit lediga länge och gjort massor av skoj! Nu har man en del bilder och upplevelser att scrappa:)
Jag tror aldrig att jag scrappat så lite som jag gjort denna sommaren? Det har ju såklart märkts i Bloggen som inte uppdaterats så ofta som vanligt men snart börjar det rulla in nytt igen:)
Jag tänkte mjukstarta med ett kort till en 50-åring skapat med Pion papper. Jag har lekt med massor av olika dies och punchar!

Jag har bland annat använd en Doilie från Cheery Lynns designs och kanstansar från Martha Stewart. Den med stora scallopes köpte jag på Magnolia. Ett fynd enligt mig!

Jag har massor av fina papper kvar från tidigare Pion kollektioner och idag är det "Från mitt hjärta" som jag plockat fram. Otroligt fina!

Det söta lockiga bandet hittade jag också hos Magnolia och just nu undrar jag varför jag inte köpte mer? Suck!

1 kommentar:

Ziro sa...

Ååh viket enkelt och vackert kort!