söndag 2 december 2007

Första advent, full fart mot julen!

Idag har jag bakat mina otraditionella lussebullar! Lussedeg fylld med smör och mandelmassa rullas som vanliga bullar, garanterat otorra!!!!

Igår tog vi fram stjärnor och adventljusstakar så det blev lite mysigare inne.

Men nu till det roligaste idag! Min lilla julklapp är redo att flytta hem till ngn annan! Först måste jag tacka för alla fantastiskt fina kommentarer jag fått i min blogg!!! Det värmer hela mig!!! Så kul att hitta till andras bloggar också! Ni är alla fantastiska!!! Jag tror att jag satt och skrev 135 lotter, galet!!! Men har ju bara en julklapp och den ska hem till en tjej som heter.......................

SCRAPJO!!!!!!!!!!! Grattis tjejen!!!!!Hoppas att du får användning av innehållet! Kram LillBlomman!!!

3 kommentarer:

Joy for Health sa...

Jaaaaaa! Vad härligt!! Nu blev jag jätteglad!!! Och guuud vilken mysig bild du har där, så juligt och härligt det ser ut :) Själv är vi mitt uppe i lussebak, så nu ska ja springa iväg och baka ut degen!

Helena sa...

Vad mysigt ni har det....juligt och fint.=)
Vi bakar alltid lussekatter med kesella i...de blir inte torra då tycker jag.
Kram vännen!

Anonym sa...

Mmmmm vilken fin adventsljusstake du har, nämligen likadan som jag har! :-D

Kul att höra att Wilma hittat hem till dig, hoppas att ni får mycket roligt ihop!