måndag 3 augusti 2009

Kombinera mera!

Som jag skrev igår så har jag en del saker kvar från det enormt generösa Inkido DT paketet jag fick i våras. Här har jag kombinerat deras stämplar, papper, band och blommor med lite andra stämpeltillverkare.


På detta kortet har jag maskat dit Inkidos änglavingar på en Sarah Kay flicka. De passar perfekt! Självklart använde jag även Inkidos "Du är en ängel" stämpel till. Tre olika ljusblåa papper och rosorna kommer också från Inkido. De blåa rosorna fick en dusch av Perfect pearls så de glimmar fint. De rutiga blommorna är stansade med retro punchar och MS Doliy lace stans. Runt label formen och textstämpeln har jag duttat vit Pearl maker.
Nästa kort som blev min favorit går i rosa och brunt. Det som kommer från Inkido är "Tack" stämpeln, spets, papper och blommorna. Hörnstämplarna är från Prima och tösen är en Magnolia som strösslar hjärtan, fast de tog jag bort. Runt den vita kanten har jag stansat med EK succes scalloped stans.


Sist ut blir ett lila kort. En av mina favorit hänglar har fått sällskap av blommor från Prima, papper och text stämpel från Inkido. Textstämpeln har lila glitter runt om. Löven som är QK leaf har fått ett lager Crackle accent på sig.
Det var allt för idag! Just nu tycker jag att det är vansinnigt skoj att färglägga motiv! Jag har målat med både Distresser och Promarkers. Jag har till och med börjat göra lite julkorts motiv! Så det lär väl bli en del nya kort snart. Hoppas att ni får en bra start på veckan! Kramar!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Ååååh, ääääääälskar det rosa/bruna kortet!!!! Ja, de andra var så klart också superfina!!!

Petraso sa...

så underbart!

Mill@n sa...

Härliga kreationer!! Gillar allt- både stämplar & papper Kalas!! =o)

Eva J sa...

Hejsan! Hittade hit via Inkido och så mycket fint. Alla tre korten är jättefina och så snygg maskningen är på det blåa kortet. Sen gillar jag det gröna kortet lite längre ner (pekar)superfint. Ska stanna en liten stund till och kika runt.
Ha en skön tisdag
Eva

Malin sa...

Å jisses så söta kort vännen!! Makalösa kort!!

Ha en härlig vecka!!

KRam!

CillaT sa...

Vilka underbara kort! Det översta är fantastiskt:)

Kram

Nina sa...

Vilka fina kort du gör :)

annkan sa...

Men WOW, vilka superfina kort du gör!!
Gillar verkligen allt!