lördag 30 januari 2010

Jag kom tvåa!!!!

Så underbart skoj! Jag kom tvåa i Stellas Superduper tävling! Även om jag skäms att jag känner så, så var det lite snöpligt att "förlora" med en ynka poäng. Men Nicola som vann är superduktig och en galet värdig vinnare! Och komma tvåa är verkligen inte fy skam:) Blir så glad när andra gillar det jag gör! Och trea kom Maja/Eyovine! Så Allt om Scrap gänget gjorde väldigt bra ifrån sig! Och sedan var det ju så fantastiskt många andra fina bidrag som kom på placeringar efter oss.
Tävlingen bestod av fyra olika deltävlingar och mina bidrag hittar ni här i tidigare inlägg, om ni vill se dem igen?

Här, här, här och här! Nöjd med alla utom en. Det var mitt allra första tävlingskit jag köpt så det var ju väldigt skoj att det gick så bra!

Nu har jag ett superfint pris att se fram emot! Tack Stellas gänget!

2 kommentarer:

Jenny, Pion Design sa...

Grattis, grattis!
Dina alster är så fantastiskt vackra så jag förstår att du placerade dig bland de bästa!

Kram från Jenny

CillaT sa...

Jättegrattis!!! Det var du verkligen värd så som du slet;) Jag tycker alla layouter var superfina minsann!

Kram