tisdag 5 april 2011

:: Grabbpåse och kort till en vän ::

Oj, oj det blev visst ett litet tillfälligt avbrott i bloggen:) Men nu tänkte jag visa lite jag skapat för Scrapgalen!
Först ut är ett lite karamelligt kort till en vän. Jag har använt papper från Jillibean soup och Nikki Sivils.

Kanten har jag gjort med en MS stans och plattan är från Inkido. Die-cuten kommer från ett ark med fina die-cuts från Jillibean Soup. Allt finns hos Scrapgalen!

I våra senaste DT kit från Scrapgalen fanns presentpåsar till oss alla. Denna gången fick vi i uppdrag att göra påsar i olika teman. Min blåa påse fick bli en kalaspåse till en liten kille. Papperna kommer från Bo Bunnys Blast off.

Till Blast off finns massor av fina dekos! Här har jag fodrat en Tag och använt som adresslapp på påsen.

Raketerna har jag klippt ut från ett papper och sedan fäst med 3d kuddar. Stjärnorna i två lager är en gammal QK die som fick komma till liv igen.


Hoppas att ni får en toppentisdag! Kramar!

6 kommentarer:

Petra/Paradise sa...

MUms!
Vilka urfina kort du gjort gumman!

kortet till din vän är superläckert! Nästan så man kan äta upp det tror jag ;)
Och påsen till en lyckligt lottad liten pojk är så otroligt fin med sina små raketer, rymdvarelse och stjärnor <3

kramar!!

Annelie sa...

Toppen läckra!!!

pojjo sa...

He he... jo du, det var en riktig utmaning för mig. Men det är ju det som är roligt. :D
Tok fina alster du har gjort
kraaam

Unknown sa...

Ååå så söta! Kortet är urgulligt och påsen är ju toktuff =D

ha en fin kväll vännen!
Kram!
Malin

Sandra sa...

Vad mycket fint!!!
Jättehäftig påse!! Hur kul som helst med alla sina fräcka rymddetaljer :)

Ha det gott!

Cattis sa...

Vilken läcker påse!! Den gillade jag! =)