måndag 22 januari 2018

:: Moodboard Challenge ::

Welcome to my Moodboard challenge!

I love colors and I love flowers on my own work! When I was a designer at Wild Orchid Crafts I got a lot of flowers and now I like to share some with you all! 
I think the quality of the flowers at Wild Orchid Crafts are amazing and I´m really picky with my flowers ;) If you want to take on my challenge you can win 350 flowers!!!!

I would love if you get inspired from my Moodboard! I want you to create a layout about YOU! Never forget how amazing YOU are! 
Here are the rules of the challenge:

1. Get inspired by my Moodboard. It can be colors, a element or just a feeling.

2.. Create a layout about YOU. Only layouts are allowed for this challenge.

3. Upload a link to your layout here as a comment. OR upload your layout at Instagram and use the hashtag #lillblommanmoodboardchallenge2018 and I will find your layout at Instagram.

4. My Moodboard challenge is open to all creative souls from all over the world.

5. My Moodboard challenge will run from now to Sunday February 12th. The winner will be announced at Valentines Day February 14th. I will send all 350 beautiful flowers worldwide.

6. I also want you to follow me here at my blog and at my Instagram ulrikablomfelt
Please help me spread the news about my challenge by linking back to my blog <3 p="">
I´m looking forward to see your layout! Hugs!

You can win all this flowers from Wild Orchid Crafts!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Jag vill gärna vara med på din roliga utmaning men jag är dålig på det här med bloggar. Hur visar jag att jag följer din blogg? Följer dig på insta, tycker du är grymt duktig😊. Vänliga hälsningar Helene.

Ulrika aka LillBlomman sa...

Vad roligt att du vill vara med Heléne! Det räcker fint med Instagram och vill du följa bloggen ser jag att du gör det via min följarlista ute till höger i min blogg. Ser fram emot ditt bidrag! Kram!

Carina sa...

Hej,Ulrika!Vilken spännande utmaning du ger oss.Skapar aldrig Lo men kanske kan ge det ett försök?Undrar lite ang din moodboard.Skall man använda en av dina bilder eller är det färger som gäller tex??

Carina sa...

Skriver igen och förstår då jag läser igen hur det går till!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Hej Carina! Vad bra att du förstod och vad kul att du vill vara med! Du hämtar bara inspiration från mitt Moodboard och använder eget foto. En väldigt fri utmaning så länge du skapar en layout om dig själv. Lycka till 😊

Kajsan sa...

Hihi.. jag gjorde min första LO på över ett år men glömde skicka... Fantastiskt med inspirationen i sig bara iofs så jag är go å gla ändå ❤️ Kram och tack för fin tävling